sobota, 25 maja 2013

Car Interior

        Auto zostało skradzione ,ktokolwiek widział cześci ze zdjec prosze o kontakt ,dziekuje



Wnętrze auta chciałem odnowić ponieważ całe się rozsypywało. Postanowiłem  nabyć wszelkie elementy w lepszym stanie bądź odnowić stare po przez obicie, obszycie materiałami skórą i alcantrą, padł wybór na czerwień połączoną z szarą alcantra.
       Dla zaktualizowania , nie jestem tapicerem i taką tapicerkę robię sam bez pomocy tapicerów i nie posiadam stębnówki tylko zwykłego przemysłowego Łucznika 451, jak coś można lepiej to słucham rad :]
Fotel kierowcy w trakcie prac teraz jest w innym stanie:]
Nie wygląda tak jak tamten ale będzie podobnie ponieważ mi się podoba, po za tym szacun za design wnętrza dla autora.
Ja i moja kanapka:] (alcantra z skórką czerwoną)

Mały update moich poczynań.
 moja wizja kierownicy narazie tylko środek ponieważ jestem niecierpliwy i wszystko na chura robie:]
 Boczek drzwi z nowym środkiem z płyty , kto próbował oderwać stary środek w panelu wie że graniczy z cudem, oderwać go w całości.






 Jeszcze kilka poprawek szwów bo wczoraj wieczorem robiłem ale po winku niekoniecznie powinno się szyć.:]

 Panel z prawej strony kierownicy ,klapka też czerwona bedzie.

Update z obszywania ...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz